
Kapsułki TASSIMO zawierają 100%, mielonej kawy*. Każda z nich jest hermetycznie zamknięta, co gwarantuje najwyższą jakość filiżanka po filiżance.
*Z wyjątkiem: Jacobs Cafe au Lait
Nasz przedstawiciel poprowadzi degustację w Twoim biurze.


2. Skontaktuj się z naszym oddziałem, wysyłając e-mail pod adres: tassimo@biuroplus.pl lub dzwoniąc pod numer z listy, by zadać nam dodatkowe pytania, umówić się na prezentację systemu TASSIMO lub podpisać umowę.
3. Dostawę zrealizujemy w ciągu 48h.*
4. Co miesiąc będziemy przypominali Ci o zamówieniu kapsułek – możesz testować różne smaki spośród ponad 10 kaw i napojów. Co miesiąc Twój zestaw może wyglądać inaczej!
5. Wraz z podpisaniem umowy i zakupem ekspresu marki Bosch uzyskasz dostęp do całodobowej infolinii marki pod numerem 801-191-534 (opłata według taryfy operatora).
6. W razie pojawienia się usterki, po kontakcie z infolinią Bosch pod numerem 801-191-534 (opłata według taryfy operatora), na koszt firmy Bosch** kurier odbierze od Ciebie towar i zawiezie go do serwisu w celu naprawy lub wymiany. Cały proces zajmie maksymalnie 5 dni.
**Jeśli ekspres popsuł się przez zaniedbania użytkownika, np. brak odkamieniania, koszt przesyłki i naprawy leży po stronie użytkownika