Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Kapsułki TASSIMO zawierają 100%, mielonej kawy*. Każda z nich jest hermetycznie zamknięta, co gwarantuje najwyższą jakość filiżanka po filiżance.
*Z wyjątkiem: Jacobs Cafe au Lait

Chcesz zamówić lub spróbować TASSIMO – wyślij e-mail pod adres tassimo@biuroplus.pl lub skontaktuj się z naszym oddziałem.
Nasz przedstawiciel poprowadzi degustację w Twoim biurze.
1.  Wybierz pakiet, który najbardziej odpowiada potrzebom Twojego biura – oferty są zróżnicowane pod względem ceny ekspresu, ilości kapsułek oraz materiałów promocyjnych.

2. Skontaktuj się z naszym oddziałem, wysyłając e-mail pod adres: tassimo@biuroplus.pl lub dzwoniąc pod numer z listy, by zadać nam dodatkowe pytania, umówić się na prezentację systemu TASSIMO lub podpisać umowę.

3. Dostawę zrealizujemy w ciągu 48h.*

4.  Co miesiąc będziemy przypominali Ci o zamówieniu kapsułek – możesz testować różne smaki spośród ponad 10 kaw i napojów.  Co miesiąc Twój zestaw może wyglądać inaczej!

5.  Wraz z podpisaniem umowy i zakupem ekspresu marki Bosch uzyskasz dostęp do całodobowej infolinii marki pod numerem 801-191-534 (opłata według taryfy operatora).

6. W razie pojawienia się usterki, po kontakcie z infolinią Bosch pod numerem 801-191-534 (opłata według taryfy operatora), na koszt firmy Bosch** kurier odbierze od Ciebie towar i zawiezie go do serwisu w celu naprawy lub wymiany. Cały proces zajmie maksymalnie 5 dni.
 
**Jeśli ekspres popsuł się przez zaniedbania użytkownika, np. brak odkamieniania, koszt przesyłki i naprawy leży po stronie użytkownika